Özak Hayat Tepe Son Dakika Haber

8 Kasım 2013 Cuma

Xunzi sık sık ayıran üç kademe ilerleme çalışması: alim, efendiler ve adaçayı, gerçi bazen adaçayı ve beyefendi eşdeğer gibi görünüyor onun için. Bunların hepsi şartlarda ortak kullanıma felsefi söylemini zaman, özellikle Konfüçyüsçü düşünce, ama Xunzi eşsiz bir büküm verir. Diye tanımlıyor başarıları her aşamasında çeşitli yerlerde biraz farklı, ama gibi görünüyor ne demek olduğunu bir alim kişidir ilk adımı atmıştır eğitim almak isteyen, antik Yol uyarlayan ve bilgeler için model olarak doğru davranış; beyefendi iyi bir anlaşma elde etmiştir öğrenme, ama yine de düşünmesi lazım ne yapılacak en doğru şey bir durumda ise; ve adaçayının tamamen özümsemiş ritüel ve ahlak böylece onun koyduğum eylem için gerek kalmadan kendiliğinden düşünce, lakin hiç seklini ne uygun. Kullanarak piyano benzetme, alim, onun kararını piyano çalışmaya ve pratik temel ölçekler. Beyefendi oldukça yetenekli, ama yine de bakmak gerekiyor, müzik önünde onu bilmek ne-e doğru oyun. Adaçayı gibidir insan, tek bir konser piyanisti ile çalış tekniği mükemmel, ama kendi de ekler tarzı ve benzersiz müzik yorumu gerçekleştirerek, tüm bu bilinçli düşünme hiç olmadan özak hayat tepe hakkında ne notlar oynamak. Piyanist olarak halen yürütülüyor başkasının müzik, adaçayı yapmaz kadar yeni davranış standartları; hala o Yol izler, ama o kendi yapar. Ancak o zaman bile, bu üst aşamasında Xunzi inanıyor öğrenme için hala yer var. Çalışmada yaşam boyu bir süreçtir yalnızca ucunda ölüm kadar konser piyanistlerinden gerekir hala uygulama becerilerini korumak için.

Öğretmen oldukça önemli bir rol oynar çalışma kursu. İyi bir öğretmen değil biliyorum sadece ritüeller, o'nda kendini ve onları uygulamaları, onları kendi hayatında. Tıpkı bir piyano öğrenmek olmaz vardı birinden üzerine bir kitap okumak sadece piyano pedagoji hiç dokunmadım ama gerçek bir enstrüman, bir öğrenim görmemeleri sadece birinden öğrendim metinler. Bir öğretmen sadece bilgi kaynağı değil; o bir model için öğrencinin kadar bakmak ve bir ilham kaynağı olmaya ne. Bir öğretmen kadar yaşamayan bilgelerin Yolunda kendi hayatında hiçbir öğretmen. Xunzi inanıyor orada daha iyi çalışma yöntemi öğrenme daha böyle bir öğretmen. Bu şekilde öğrenci modeli daha önce onu yaşamak için nasıl ritüel ilkeleri, bu yüzden onun öğrenme olmaz da bilgi birikimi basit. Söz konusu her bir öğretmen kullanılamaz, sonraki en iyi yöntemi onur ritüel ilkelerine içtenlikle çalışıyor, onları somutlaştırmak için artmasıdır. Olmadan bu yöntemlerden birini Xunzi inanıyor öğrenme dönüşmesidir ezberleme karmakarışık bir etkisi olmayan gerçekler bir istismar.

0 yorum:

Yorum Gönder