28 Ekim Son Dakika FLAŞ Haber

25 Ekim 2013 Cuma

Son bir adım kalır şimdi nerede bu nihai of uncoupling purubir tüm bağlantı ile prakti ve tüm katılımı ilecitta oluşur. Bu asaprajñāta samādhisamādhi destek almadan. Tüm bu sonuçları toplam altı aşamalarısaprajñāta samādhi, önce son aşaması asaprajñāta samādhi. Bu nedenle de dahil olmak üzere ikinci olacak toplam yedi aşamaları samādhi açıkça ifade Patañjali onun sisteminde.


Görüldüğü gibi, dört eyalette saprajñāta tüm dahil citta çeşitli şekillerde. Asaprajñāta ötesinde zihin. Bu nedenle ötesinde düşünce ve word. Altını bu, belki de, Patañjali kullandı basit zamir anya, "öteki" yerine açıklayıcı bir terimdir, böylece işaret asaprajñāta devlet olarak ötesine geçtiğini, tüm açıklayıcı kategoriler ve adlandırılması. Yorumcuların mevcut asaprajñāta samādhisamādhi "destek olmadığı" olarak devlet olma bilinci nerede purubir artık farkında herhangi bir dış varlık da 28 ekim tatil mi dahil olmak üzere,citta beri ikincisinin ise kendini feshetti. Bu devlet ile karşılık gelir nirbīja"olmadan tohum" (İ.51). Bu nihai ve son devlet, yüce hedefi Yoga, zihin değildir tarafından desteklenen veya aktif düşünme. Buvutas zihinsel olarak basitçe mevcut potansiyeli ve saskāras, bilinçaltı diziniz tetikleyen düşünceler, anılar ve karma da latent. Bu yana tüm düşünceler zihin, boş şimdi, bilinci purubir şimdi artık herhangi bir nesne olursa olsun, farkında olmak ve böylece, ilk kez, yalnızca bilinçlenme (gevşek konuşma). Nihai hedefinin Yoga elde edilmiştir.


Bu durum dikkate alındığında, başka bir yolu olduğunu farkındalık ebedi olamaz olmaktan hiç farkında. Bu durumda, benliğin, yalnızca seçenekleri ne olduğunu algılamaktan nesne olabilir, farkında ya da (yine gevşek konuşma) konu aware - yani, farkında kuruluşlar veya diğer nesneleri, kendisi dışında ya da sadece kendisinin farkında olarak farkındalık ile başka herhangi bir kuruma başvuru yok. Sonra sayısız doğum farkında sınırsız çeşitleri prakṛtic nesneleri, puruṣa şimdi geldiğimiz noktada kendini gerçekleştirme - kendisi farkında değil nesneleri farklı olarak düşünce, ama çok fakülte ve düşünme süreci kendisi, citta ve onun vṛttis. Yok olduğunda nesneleri gözaltına bilinci dışında kendi kendini,svarupa of YS I.3, bu asaṁprajñāta samādhi.

0 yorum:

Yorum Gönder