Kalp işareti son dakika haber

25 Ekim 2013 Cuma

Son Dakika FLAŞ Vicāra samādhi gibi vitarka ayrıca bölünmüşlerdir iki alt bölümleri sa- "ile" ve nır- "olmadan." Zaman yoğunluğunu nesneye odaklanmak meditasyon gibi derinleşir yogī nüfuz ettiği brüt dışlaştırma deneyimleri ve nesne olarak oluşan ince elemanları, tanmātras ama ince elemanları sınırlı olarak varolan zaman ve mekan içinde, daha sonra ortaya çıkan yoğunlaştırıcı farkındalık durumuna olarak bilinirsavicāra. Başka bir deyişle, savicāra meditasyon, bir nesne olarak algılanır oluşan ince elemanları, ama deneyimli nesne hala var olduğu günümüzde, ziyade geçmişte veya gelecekte, kalp işareti nasıl yapılır sınırlanmış ve hala boşluk olduğunu, bu kadar çekici bazı belirgin fiziki mekan varlığında, meditatör yer olmak yerine başka bir yerde. Kısaca koymak, bu aşamada yogī yine de, belirli bir düzeyde farkındalık, zaman ve mekan.

Ne zaman, diğer taraftan, yogī odak ve nesne tarafından koşulsuz böyle boyutluluk; başka bir deyişle zaman o olamaz odaklanmak sadece ince bir doğa nesnesine, ama zaman ve mekanı aşar algıladığı bu ince esans yayılmak ve destekleyen birden her şey tüm zamanları yogī ulaşmıştır durumu nirvicāra. Bu durumda, yogī artık farkında boyutluluk ve geçiciliğini - burada ve şimdi. Nesne artık farklı bir nesne kadar çekici bir kısmını bir uzantısı alanı diğer mekansal farklı ise mevcut nesneleri ve yerine başka bir zamanda, çünkü yogī deneyimleri ince elemanları, nesne olarak destekleyen tüm nesneleri her zaman. Başka bir deyişle, nesne şeklinde erir sanki gücünü altında yogī' odaklama ile yogī artık sadece canlı yaşıyor heryeri kaplayan ince enerjiler tüm gerçekliği ve her yerde, sonsuz azap çekeceklerdir.

Görüş birliği bulunmamaktadır arasında yorumcu olarak tam doğaya son iki sahnesi samādhiānanda veasmitā arazideki gerçek böyle deneyimsel ve devletler için kendilerini borç yoktur skolastik kategorizasyon ve analizi. Sürüm yüzeylerde en sık kullanır bu üç bileşen, bilginin tespit Hindu felsefi söylem ayırmak için bu dört aşamasını arasındaki farklar samādhi. Herhangi bir hareket bilgi, var "alim" ya da konu; bilgi aletleri teknik bilgi (akıl ve duyu, vb.); ve bir bilgi nesnesine. Bu adlandırılır "ghit," "grahabir" ve "grāhya" sırasıyla (kelimenin tam anlamıyla: "ıı" "enstrüman kavrayabilen," ve ihsan ettiği anlaşılacak"). İlk iki aşama samādhi yukarıda özetlenen, vitarka ve vicāra, aklından bir cisim sabit, ister olarak algılanan onun grosser form dış veya iç usta bileşenleri, harici bir ve tek sürgülü grāhya(ihsan ettiği anlaşılacak"). Şimdi, üçüncü aşamanın ānanda samādhiyogī transferler farkındalık alan nesneler duyular, grāhya, duyu organlarında kendilerini, grahabir (araçlarına açgözlü), ya da daha doğrusu, güçler (śakti) arkasında şehvetli yeteneklerini görme, dokunma, koklama, tatma ve işitme, (yerine brüt fiziksel organları göz, kulak, burun, vb.). Bu citta şimdi haberdar olur mekanizmaları biliş, aletler, duyumuz aracılığı ile gelir. Farkına vardığı iç hangi organın dış nesneleri "kavradı," dış nesneler yerine kendilerini, ister deneyimli veya kendi brüt ince anayasalar.

Çünkü Sāṁkhya, grahabir içerir iç organ, manasbuddhi ve ahakāra, aklın destek ānanda samādhīolduğunu citta kendisi, özellikle bu yönü olarak ahakāra. Böylece, bu üçüncü aşamada farkındalıkhaberdar olur citta kendisi, kendi olanaklarıyla, bilgi edinme gibi bir 'alet' olan 'kavrıyor' nesneler duyular. Başka bir deyişle, zihnin kendi üzerinde duruluyor cognizing doğa. Beri gubir of sattvaçoğunluktadır ahakāra ve buddhi ve sattva bir mutluluk kaynağı olduğunu, Patañjali bu aşamada aramalar ānanda samādhi, "mutlu emilimini."

Nihayet, tarafından involuting daha fazla farkındalık hala iç organ ve delici onun için meditasyon iştirakinde, hala daha, bir tane bile aşar bilgi araçları ve geldiğinde buddhi, en yakın praktic kaplamaları,purubir kendisi. Amansız peşinde gerçek ve üstün bir ilmin, bu noktada yogī doldurduğu dördüncü ve son aşamada saprajñāta samādhi. Sahip nüfuz dış bileşenlerinin meditasyon nesnesi aracılığıyla ve onun brüt ince elemanları, arka arkaya ilk iki aşamasında samādhi ve kendisini dış usule uygun biliş ve bir devlet olarak düşündüğünü arkasındaki güçler organları çok biliş üçüncü, farkındalık nüfuz eder cittadaha yükselterek kendisini emici citta' özelliği buddhigrahit"ıı," en yakın praktic kapsayan, purubirkendisi.

0 yorum:

Yorum Gönder