İnternet Ayarları Son Dakika Haber

25 Ekim 2013 Cuma

Samādhi son uzuv, aynı zaman dhyana olarak parıldıyor nesne tek başına zihin ve kendi yoksun yansıtıcı doğa. Zaman zihin böylece nesne tamamen emilene meditasyon kaybeder tüm yapiya kendisini kendi bilinçli, yansıtıcı zihin, bir ulaşmıştır durumu samādhi. Bu durumda, zihnin artık kendisinin farkında üzerine meditasyon gibi harici bir şey kendisi için; tüm arasındaki ayrımlar yogī olarak öznel meditatör fiilleri, meditasyon, meditasyon nesne kayboldu. Saf bir kristal gibi olan, yanına geldiklerinde kırmızı bir çiçek, görünür tamamen kaybetmeye yansıtarak kendi karakteri form ve renk çiçeğin münhasıran yogīartık kendinin farkında ve bilinçli sadece meditasyon nesne, açık veriyor ki yoğunluk düzeyi samādhifarklıdır dhyana. turkcell android internet ayarları Böylece yoktur yoğunlaştırıcı bir ilerleme emme meditasyon nesnesi üzerindedhārabir aracılığıyla dhyanasamādhi, bilinç durumunu takip eden tüm zaman düşündüm, hakikaten, be stilled. Bu nihai hedefidir Yoga.

Dört aşaması vardır saprajñāta samādhi her hangi bir ālabana, "a destek". Bu bilinç anlamına gelirpurubir hala akan praktic citta to connect with veya bir nesne tarafından desteklenen meditasyon odak (gerçi daha süptil yollar kademeli). Bu durumda, zihin üzerinde sabit bir pratyaya, görüntü ya sapmazvttı, konsantrasyon nesne, direnir ve tüm girmiş devletleri. Konsantrasyon nesne, ne olabilir, ālabanayani tereddütsüz görüntü nesne üzerinde üreten zihin konsantre.

İlk düzeyi saprajñāta samādhivitarka samādhi, ele alınır tefekkür, bir brüt fiziksel bir nesne ki, üzerine meditasyon bir deneyimleri olan bir nesne veya bir tecellisi olarak inşa brüt atomik elementlerin fiziksel ve maddi. Bu nedenle ilk düzeyde yaşandığı bir nesne samādhi.

Bu ilk aşamada tarafından daha da geliştirildi Patañjali, bölünmüştür ve iki alt bölümleri: sa- "ile" vitarkave nır- "olmadan" vitarka. Zaman yogī kullanır gibi bir nesne, diyelim ki, bir inek olarak meditasyon desteği, nesne veya konsantrasyon (ālabana), ama yogī' farkındalık bu nesne conflated için kelime ile inek ve bir kavramı, bu emilim olarak bilinen savitarka samādhi (samāpatti), "absorbsiyonu ile fiziksel farkındalık." Diğer bir deyişle, yogī' deneyim nesne hala kurnazca bilinci ile renklendirilmiş nesne ne denir, ve bellek ile ilgili veya fikir o nesneye yönelir. Doğrudan deneyimi nesne kendi başına zemin ve bizzat kendi tarafından kusurlu olmanın empoze kavramsal düşünce aykırıdır.

Buna zıt bir biçimde, nesne göze çarpıyor olmadan kendi başına conflated ile geleneksel terminoloji açısından da dil şekilde ifade olabilir, veya herhangi bir fikir olabilir ya da anlam oluşturmak, nirvitarkasamādhi elde edilmiştir. Bu kavramsal olmayan, ya da, belki daha doğrusu, süper-kavramsal aşamada oluşur yogī citta' temizlendi herhangi bir bellek bilinci nesnenin ne olduğunu ve neyi denir. Başka bir deyişle, hiçbir saskāric diziler ile ilgili "inek" olarak devreye bilinçaltı ya da herhangi bir sezgisel seviyede olursa olsun. Bu devlet yoktur tanınması meditasyon nesne ne olduğunu, ya da ne onun adı veya fonksiyonu; tanıma tarafından özel olarak renkli odak nesne olmaksızın kendini herhangi bir söylem analizi nesnenin yeri büyük şeylerin düzeni olmadan ve normal içgüdüsel dürtü onu tanımlamak için. Ayrıca, zihin de vazgeçmiş kendi organı olmanın doğası bilgi. Başka bir deyişle, farkındalığın farkında bile değildir, zihin vasıta olarak kanalize bir nesnenin üzerine farkındalık. Bir bakıma tüm "bilgi" nesne geleneksel olarak askıya alındığı anlaşılan, zihin ve kendisi tamamen değiştirdi içine nesne, herhangi bir kimlik veya söylemsel öz-bilinç. Nesne, şimdi parlatıcı ileri bir nesne olarak kendi başına, kendi içsel varlığı, ücretsiz etiketler, kategorilere ayrılması veya situatedness şeylerin büyük düzeni içinde. Burada dikkat etmemiz nesne haline etkiye sahip olduğu yogi'nin tüm evren, bu yana farkındalık üzerine odaklanmıştır münhasıran ve böylece herşeyden habersiz başkasına, hatta sürecinin kendisini söylemsel.

Tutmak metafiziğini Sāṁkhya akılda biliyoruz beş brüt teşkil eden unsurları brüt fiziksel nesneler güncellenmektedir öğeler hala daha ince. Demek ki, onlar aslında itibaren evolütler tanmātras, beş ince elemanları. İkinci seviye samādhi konsantrasyon, vicāra samādhi içerir emilimden bu yönü daha ince meditasyon nesne, yani nesne algılama gibi aslında oluşan bu daha ince maddeler. Aslında şefkat, merhamet, ince dış gerçeklik, herhangi bakabilirsiniz gelen evolütler prakti olarak tanmātras kendilerini güncellenmektedir ahakāra hangi sırayla, geliştikçe buddhi. Böylece, ikincisi de düşünülebilir sūkma, ince. Olarak yeni bir okçu ilk amaçlamaktadır büyük nesneler, ve daha sonra kademeli olarak daha küçük olanları, yani acemi yogī ilk deneyimlerini brüt nesnenin doğası içinde meditasyon ve sonra onun giderek daha esrarengiz bir doğa. Böylece, yaşamak yerine nesne olarak oluşan kompakt kuantum kitleler,bhūtādi brüt elemanları, ilk olarak durumu vitarkavicāra, bu yogī deneyimler olarak onları titreşimli, radyant potansiyel, süptil enerji, (gerçekliğin bir alt normalde duyu ile algılanamaz).

0 yorum:

Yorum Gönder